my comel and hansem follower .

Tuesday, January 25, 2011

benci oke !

      assalammualaikumwarahmatullah (:
*jawab lhaa aku bgi salam uhh 
ehem , ehem , yg berhormat . FATIN AMIRA .. haha !! sengal ~
oke oke . aku benci ? , benci sapa yaa ? benci kaw laa sygs , tak tawu ke aku benci kaw ? ish3 ..
aku benci ahh .. ade ke ppt , ade 0wg urus persanabatan aku , afiqz ,dan ona . aku tak suke ! mmg aku tak penah knal kaw ! dan aku tak pnah nak berkenalan nan kaw , sbb aku tak suka perangai kaw oke , kaw nihh ann , jeles terlampau rite ,yaa , mmg dlu aku ada hubungan nan afiq , but e2 dua tahun yg lepas syg oii .. kaw paham je ahh ,, tak mungkin aku ade ppe nan afiq agy . terok ahh . huh . then ,  aku tak tawu ape mslah kaw , ape sbb2 nya , dan aku mlaz amek tawu ,sbb TAK PENTING bagi . oke laa . kaw da mmg tak suke kmi kwan ? oke ~ aku tima , mmg takdir . 

t0 afiq: myaa tima ja suma nihh .. asalkn afiq uad yg terbaek untok ira keyh ,, myaa tak kesah . mmg afiq tak ptt kwan nan myaa , itew tak sma taraf ,  ermmm , k lhaa , mlaz gnggu afiqz , t eira marah !

to ona : itew sabar je keyh ,, myaa unn ta suke nan suma nihh , benci plusplus . tak suke tak suke !! apy , nihh da mmg takdir . na uad cm ne ann ? tima ja takdir .. :(

*p/s : ape msalah kaw aku tata0 , aku tak kan gnggu pkwe kaw lagi , sbb aku tanak k0wng gado 0r whatever sbb nihh . malas amek tawu hal kaw .. ape mslaah kaw aku tata0 , jeles ? dengki ?
huh , ade aku kesah ke hah ? aku tawu mmg dari dlu tak puas aty nan aku , smpai sur0h kwan2 kaw tu tengok ape aku koment 0r bla..bla..bla.. nan afiq  . ade aku kesah ? aku tawu kaw takut , kuno . malas aku amek tawu hal 0rang yg mcm  kaw . 

afiq : soe oke , myaa marah / ,mengata eira , sbb myaa taksuka . tpi,sbb ini takdir . myaa terima ja .. 

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment