my comel and hansem follower .

Tuesday, January 18, 2011

bodoh !!

myaa !!knpa kaw bodoh sngt !!! kaw trma je pdah nya !
bodoh .. knpa ak nihh mghrap lebih2 ??
skrnag haty kaw tlah d permain !!!
haha !
kaww mmg bodoh !!
kaw nihh mmg suke SS unn ?? perasan !!!
tpi .. aku dpt rasa ..
aty ku .. amat mnyayangimu !!! apakah kaw merasa suma e2 ??
tidak sama skali !
krana aku tawu e2 !!!
bodoh!!
bila aku dpt je tawu ,, aku merasakn.. diriku ,, teramad bodoh !
grr~
aku sanad kecewa  bila tawu semua e2!!
aku tlah mghrap cntayg tak akn muncul !
e2 lhaa kebodohan aku !!
shit !
mcm mna aku nak hilang kn rasa syg aku kt dy ??
arrgggghhhh !!
tensian sial nan suma nihh !!
suma nihh membuad aku sedih !! dan aku tlah mngeluarkn
 air  mata keodohan aku !!
not in mood rite now
my mood : sedihh +kecewa !!

shit !!

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment