my comel and hansem follower .

Sunday, January 23, 2011

huwaa ~ penad gila .

ermmmm ., penad gila bhhaaiii .. ckgu nihh ckp apa agy .
huh , ckp ada klas ICT , kna p kol 11 ,.
aku pon .. da la bngun lmbt . ape agy , bngun dngan perassan terkejut ,
da lmbt , aku tr0z iron bju , kemas beg kolah , (ikot jadual)
budak baek lhaa katekn . hee ~
ermm , aku pon , mndi cpt2 . takot da lmbt .
da lhaa tak smpat nak mkn .. mkn roti je ..
ps2 , kakk aku anta g uma bibiy , aku mkn roti unn ats moto jekk .
nak cpt lhaa uhh , takod kna tggal nan bibiy . huhu ,,.
then , tggu bibiy mkn .. pas abes jekk dy mkn .. pkai kasut pla dy uhh .
aisshh . pkai ksut 5 jam .
bhahaha ..
huh , tggu pnya tggu .. ckgu tak mai unn .. ase nak ketokketok ja ckgu uhh ,
penad ja aku bersiap awal2. bngun awalawal !
aku da lhaa nantok . huh ! tpi tak dtg unn ..
baek tak yah gtaw .. laen kli .. klaw tak da ka apa ka .. gtaw lhaa ..
sial ja .. FUCK tol !
huh ! mmg bengang ahh . laen kli tak maw p ahh ..
ckp cm KELING  ja .. benci tol .. 
klaw aku tak p , t unk mengamuk kta kmi tak p ..
bla kmi dah p , tak reti hargai masa kmi .. SHIT !

mood : hampa +marah + badmood . 

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment