my comel and hansem follower .

Monday, January 31, 2011

lagu ?

hey blogger's , fest , thnx coz invite , tade yg menarik pon klaw singgah ! hee ~
actually , myaa nak tnya pendapat kowng , ye laa , kaw da tengok , da singgah blog aku kan ? 
tengok laa blog aku nihh , cantek kan ? kak amani edit :)
suka plusplus , okeoke , tengok blog aku nihh , simple , comel , pink , purple , suma nya laa , comel kann 
kak amani buad ? aku nak mnx pendapat bole tak ? nak tnya .
lagu ape yg sesuai nan blog aku yg comel lgi cntek nihh *perasan sebentar ,
huhu , mybe really rite , aku puji lorhh , coz, bukan aku yg decorate  ,heheh . pahampaham laa yee .
lagu yg aku penah guna untok blog nih jiwang + lagu lincah2 .. 
e2 , dlu blog aku rockers , serabot giler babeng , skunk . blog aku da sweet , mna boleh ltak lagu rockers ,
kena laa lagu sweet ann ? apy .. lagu apa ekk ? aku da buntu sanad siall ,. blog sweet ,
tpi , lagu still rancak , malu laa klaw 0rg invite/usha2 blog aku kann .
eh , korang jgan usha lamalama taw . tampaq melelong kott , amboiihhh , ketegakk !
hahahha , oke ? any sugest ? any idea ? can suggest me here , or at ma fb oke ~ u know ma fb ?
don't no ? comment here oke ! hehe , oke bye blogeer's comel lagi cute +hensem , 
heee ~ :))

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment