my comel and hansem follower .

Sunday, February 20, 2011

babi kan kaw ! sial !

eh babi ! wacth ur mouth oke ! kaw kata aku BITCH ? hooiii !!kaw ade
bukti ke ? prove it ! enad  korng da ckup 
perfect ke ? ntah2 , silap ary bulan , awex kaw yg BITCH !
ade ke patot suruh peluk ? bagos kan ? haha
sebelom nak kata org bitch tuh , sedar diri der !
mula2 suruh peluk , lepastuh , suruh ape lagy ? suruh tutuh kaw ? yeahh ! mmg terhebad !
perangai mcm ci*** ! FUCk gila org mcm kaw !
eh , kaw kata aku mengis ? euww , plis laa ! woii , kaw ckp aku mengmuk sbb kaw tanak kwan nan aku ?
hey u ! asal kaw kata cam tuhh ? aku mara kaw sbb kaw buad status tuhh naek nma aku ,
tada kena mngena pon dngn kaw tanak kwan nan aku .
kaw kata nak bincang ? oke , aku senyap je , then , tba2 buad status naek nma aku .
nnek spe tak marah ? kot laa nnek kaw dah gila babi mcm kaw !
eh , lagy satu , kaw ade letak pic yg aku dengan ona comment tuh kan ?
oh ,, yg tu la kaw kata kmi kata kat awex kaw ! 
hello , pegi basuh muka jap . MR.AFIQ ! aku sikit pon tak tuju kat awex kaw
tatao cerita , jgan nak serang tak pkai helmet , kmi cerita pasal org laen . yg kaw menyebok asal ?
tak malu ke ? suka kata aku perasan ! sedangkan ! kaw yg paling !
PERASAN !
kan? kan ? niat aku tak pernah nak gado , aku sabar je , tggu kaw nak bincang laa pae laa .
tapi sebb kaw buad status ade nme aku + pic tuh ,
mne aku tak geram ! 
dah laa , mmg dasar lelaki dayus laa kaw ! dengan pompan bole laa weyh !
dalam FACEBOOK bole laa , 
jom laa face too face ! jgan nak belagak dalm facebook kaw tuu je .
yg kaw nak maki2 ape ? nak maen PUKI tuh asal ? aku tak kcaw PUKI awex kaw pon ,
tak hingin oke! simpan untok bangla lorong chaw kit je laa . 
hey! mmg dayus laa laki mcm kaw! oke last !
klaw kaw teros nak maki aku , go ! aku suke ! dan aku tak kan berhenti , sbb , n bukan slah aku .
kaw yg perasan matimati , klaw aku duduk tmpat kaw , malu smpai masok kubur laa weyh ,
pliss la jgan mencari kesilapan org laen , sdgkan kita yg slah .
aku SIKIT pon tak niat nak perkara n jadi ! dan aku tggu laa kita nak baek ! sebaliknya ?
mcm n yg kaw nak kan ? oke ! aku terima ! mulai detik ini !
jgan panggil aku kawan kaw , sbb aku tak pernah ada kawan yg pengkhianat mcm kaw laa ,
aku tak sngka kaw mcm n kan ? last dari aku , selama kita kenal ,
klaw ada slah dan salah aku slma kita kenal , mintak maaf dari hujung rambot ke hujung kaki , 
klaw ini jalan terbaek , aku redha , klaw nak lagi berlanjutan benda n !
face too face ye bhaii , oke chaw ~
dan 1 lagy last , yg akupost letak pic FUCK tuhh , tuu aku post pasal kakk aku oke , jgan nak pndai2 msok campur .
klaw tatao pape . 

TERIMA KASIH !

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment