my comel and hansem follower .

Thursday, February 3, 2011

hang out !

hey blogger . sory , lambat entry lorh . dis memory pada ari rabu , 2.2.2011 , hang out ? wif ? boyfie ? hahax ! mne ade boyfie yunkk oii . hang out nan kekawan lolz . syima wif dayah , itew 3 0wg jekk .  okeoke . 

kmi da rancang nak g awal , coz , nak blik awal . d sebbkn kakak aku bngun lmbt , lmbt laa jdi nya , dy tolong anta , then , kmi bertolak dari ruma dalm pukol 2 , then ,smapi ja . menuju ke kaunter tiket wayang , enad nak tengok wayang , apy , tak psti citer ape ? tnye2 . cite suma dah abes , yg ada pon  3d , nan cita ape ntah ? jenis cite english , lwan2 , mne kmi minat , heee .. then , dah tak tawu nak g mne , kmi plan nak g kar0k , then , kmi pon menuju ke tmpt karok , jmpa laa dax kolah aku yg sorang uhh , dy dtg nan kakak dy , then ,m dy ikot kmi g karok , actually , dy baru abes karok nan kak dy , ahahha . kmi masok je  , teros memekak , hahaha . ade aku kesah ? karok pnya karok , dah pukul 3 lebeyh , jalan2 , pusing2 megamall , then , bosan seyh , tata0 nak g mne ., nan duet tak bnyk , nak mkn ? malas + dah kenyang . then , duduk borak2 . pastuh , kakak aku call , dy nak dtg amek dahh , kakak aku anta , then , dy g mcd nan boyfie dy , ps dy abes 2 , tr0z amek kite0wng , tinggal laa sii kwan aku sorang tuuhh , (peahh) kmi anta dy g at kakak dy , at bowling ! then , kmi turun , kakak aku dah smpai lorh , tr0z balik , walupn agak kejap+bosan ! tetap enjoy nan kekawan , dapat memekak ! hahahha , k laa blogger's , penad meyh , see u later ! bye !

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment