my comel and hansem follower .

Friday, March 11, 2011

mana hang ?

hey , fest anda yg comel di depan saya nii , sehad ? rindu awak . :D , lame kan myaa tak update blog , malas + malas , haha . 


adoii , skrang myaa senang badmood tatao la knapa . smlm myaa balek ja dari skull , letak bag , buka tundung , p bertenggek kat luaq , hehe . masok rumah dlam pukul 7 lebih la , cari lappy , ada tepi tv , abg myaa guna masa myaa pegi skull , dy dah guna letak tpi tv , kbetulan myaa sorang kat ruma , hnya ada adek myaa yg 6 taon tu ja , kami beruda duduk ruma , call la abg myaa tnya brdbnd kat mna , dy kata ada ats lappy , myaa tengok tada ponn , aishh , cari 1 rumah dah , dah la wifi ta leyh pkai . kenapa pon tataw . then , myaa dah penad cari , nak mndy , suruh adek myaa cari , siap mndy ta jumpa still ta jumpa lagy , haaisshh , panas nii , cari punya cari , aku dah naek bengang nii , time aku nak guna la dy nak hilang , apa lagy dah bengang , mengamuk sorang-2 , yg adek myaa la jdi mngsa kena cari , yg myaa dok mengamuk sorang , menjerit mcm pontianak , haha .*sedar dirii oke , then , bengang tahap gaban nii , menjerit cam nak terkeluaq anak tekak , sampai nanges-2 taw ark , merah mata. pastu adek myaa blah p mana tatao ,myaa penad mengamuk+nanges , myaa tertido , tdo tak smpai setgah jam , bngun sambung nanges pulak , ahha , lawak kan ? then , cari punya cari , tada gak , abg myaa balik , dy tnya , ada ark , mna nak ada , aku penad cari , aku pnad mengamuk , aku penad nanges , aishh , kebetulan kakak myaa balik , samad dy bawak brdbnd dy , ary ahad ni dy nak balik ostel dah , nak guna apa nii ? aishh , tu later , oke , kita p curi org pnya , haha . okeoke , then , pagi tdi bngun nak pegi skull , katanya jnjy nak hias kelas , tapy hias pon still buruk gak , mampos ar , p skola , kawan myaa suma usha semacam , hala , mata cekkk merah cam hantu , sepet+bengkak kat bawah mata tuh , kawan myaa suma tnya kenapa , myaa kta , tataw , pedih la , aceceyh , hala  tamaw ngaku , malu ~ ada yg kawan myaa , myaa gtaw nanges brdbnd hilang , skrang pon merah lagy mata nii , ermm , sabar je la , spa yg curi brdbnd aku , mampus la hang , setan ka , jin ka , aku bunuh hang , ahah . oke la , penad-2 ! bye , tc ,. see u later my reader yg comel + hensem :))

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment