my comel and hansem follower .

Thursday, January 13, 2011

sayang kaw .!!

andai kaw dpt mmbca luahan aty ak ..
bertpa indahnya id0p ini ..
ku ingin kaw thu . ak SAYANG KAW !! wlau apa p0wn !
kaw pernah mengatakn .. 
kaw sayang aku , seribu kli syg .
apakh suma e2 benar ??
ak mahu kebenaran . bkn hnya kta2 yg kluar dri mlut !
krana aku tak mahu mensia -sia kn cnta ini ..
hnya tuhan sja tahu isi aty ku ..
ak arap kaw dpt mrasakn cnta yg ak bgi unt0k kaw !!
tetapi .. ak na mnjdi 0rg yg istimewa bgi kaw !!
mcm mna ?? apa kah kaw pernah fikir prsaan aku ??
kaw x mcm lelaki laen ..
kaw mmg laen .. sbb e2 ak syg kaw !! ntah lhaa ??
tba2 perasaan e2 bole muncul ..
ckup lhaa , aku x bole mnghrap lebih2 ..
krana e2 semua x mungkin ..

seribu kali syg kaw kpda aku !!
seribu kali syg aku kpda kaw !!


p/s: ak ta bole enad suma bnda n !! suma nihh membuat ak berrtmbah sedih .... tpi !!! ak x bole lpa !!
help me plizz !! :'(

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment