my comel and hansem follower .

Friday, January 14, 2011

w0iii !! ak sayang sayang k0rang !!

hermmm , sedih sngt ..
ak tade spe yg na d'syangi dan tiada spa yg mnyangi ..
huaaaa :'(
no boyfie ?? b0san seyh .. 
ase id0p nihh sendri jekk ,, tade spe2 lam dunia nihh ...
tpi aku syng sgt ex-bf aku !
okeoke !
ak tana cita sal uhh . skunk nihh topic nya !!
aku sayang bibiy N bibi !!
wlau unn aku ade kwan .. mmg rmai kwan ..
tpi , ak ta anggp d0wng cm kwan darh ..
ak unn tata0 ..
u make me like LESBO !
aku appy knal nan d0wng !! walu unn ak tade b0yfie !
ak aggp d0wng n cm b0yfie aku lhaa ..
aku senang kwan nan d0wng ..
appy , frendly , peramah . comel . baek .. huhu .
sumenye d0wng lhaa ..
ak da tata0 na ckp cm ne agy ..
ak mmg syg d0wng ..
ilysfdm !!<3

p/s : inilah syg2 saya !! aku appy knal k0wng lhaa comel !!
uitz , hope frendship ite kekal oke .
supya ak bole tr0z syg k0wng !
hee ~

tengg fer read . copycat not ALLOWED here

No comments:

Post a Comment